Oct 17, 2010

Officially Gel Nail Service Debut in Harlem @Carol's Daughter

It's been loooong..Finally!!!!! Gel Nail came out in HARLEM!!! @Carol's Daughter
It's time to launch!
Now everybody wants it!!
I knew it's gonna be popular no matter what cuz Gel is great.
You can't go back to just regular polish any more once you have.

It's glitter gradation wiz 3 different colors.

I put the square aurora SWAROVSKI crystal, purple crystals and more!



Fumic史に名を残して頂きました、貴重なClient Yukoさん。
いつもサポートしてくれるのはやっぱり日本人ですね☆感謝です。
ジェルやってる途中も黒人の子供から大人、ゲイ、さまざまな人が声をかけてきます。
子供なんて目をまん丸にして興味深々。(大人も)
今後絶対流行るよ!MJD!
歴史に名を残せるかな?lol

Now tell everybody I'm doing gel nails in Harlem @Carol's Daughter The Back Room

1 comment:

Anonymous said...

fumiさーーん。超感動です。会社でも家でもカワイイーーと大好評でした。私は一人ひまさえあればキラキラ光る指に見入ってます。ありがとうございました!来週あたりペティキュアに行かせていただきます。