Mar 20, 2011

Report from the Charity event last night

Pray for Japan by Amy Ishida
www.amyishida.com

Energetic amazing work!

♡LOVE SAVE JAPAN♡

He brought his paint for JAPAN♡Thanks

Everybody worked for JAPAN. MVP=ALANA
She loves JAPAN♡Japasen♡

She was with tears when she felt NYker's kindness♡
It's nice!いいねっ!!She said just one word to me.

She made these postcards, showing LOVE for JAPAN♡
*Momo Photography*

Before

Painting

After
Charity Paint by PESU+NOA
http://pesuart.blogspot.com/

PESU has amazing work. Check it out his site!

DJ Legend Marley Marl
森マー氏ノリノリでした。
途中で機材の故障がありながら頑張って頂きました。

Miho is creating hair design.

日本に届け〜 It will go to JAPAN!

Donation please!

We helped each other! One big LOVE for JAPAN! Our country♡

Thank you so much for coming and your support♡
日本人を始めとするNYkerからたくさんの募金を頂きました。
中には何度も入り口を往復しその度に募金してくれる人もいました。
想いは伝わる。世界はひとつです!!

We are the ONE♡

4 comments:

Amyisd said...

it was nice to see you last night!!
AMIです(絵描いてました。)
glog覗かせてもらいました★すてきなwebですね!

Fumic Jewelry Nail said...

I thought I also posted your paint as well but I realized I didn't. I will edit and post yours! Thank you

Amyisd said...

なんかわざわざすみません><
ありがとうございます!
home pageすごい綺麗で素敵ですね☆音楽も癒される〜。
今度nailする時お願いします^^
土曜は、お疲れさまでした:)またお会いしましょ〜^^/

Fumic Jewelry Nail said...

Your work is so beautiful.
See you soon!!
Let me know if you wanna do nails :)